Flytten

Mitt liv är nu ner packat i kartonger...ja precis allt. Flytten gick bra, förutom en mindre konflikt med min mor som alltid ska ha rätt och aldrig kan inse att hon har fel. Just de ja mor kom till Borås redan igår, vilket inte va plannerat. Jag hade sorterat upp mina kläder i olika högar beroende på om de skulle "lager hållas" eller in i garderoben och vad gjorde mamma...hon kastade ner och blandade allt i säckar. Så nu sitter jag här med alla kläder blandade igen, men på ny ort.
Shoppade lite nya träningskläder igår och idag stannade jag och bror på A6 och råkade få med mig lite färgglatt hem. Nu är jag såååå trött. SÅ jag säger godnatt! Snart kommer nya spännande uppdateringar från mitt nya liv på orten där jag växt upp i Smålands djupa skogar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback