Jag & min gitarr

Det blev en dag i lugnets tecken igår. En långpromenad i vinter vackra soliga Borås. Började läsa en ny bok som heter idealisten av Thomas Bodström, borde pluggat men min diciplin gällande de kapitlet är inte starkt. Känner mig ärligt talat inte ett dugg intresserad av att läsa mer nu. Jag vill ha mitt drömjobb och en ny fin stor lägenhet. Lutar åt att det blir Sthlm sen framöver, men den som lever får se. Jag har ju så mycket idéer och tankar och så mycket som jag vill hinna med att göra. Den stora frågan är om jag är beredd att stadga till mitt liv lite...ja det tåls att tänkas på.
Har saknat min gitarr när jag varit borta och nu spelas det flitigt, men känns som jag inte kommer nånstans. Idag har jag börjat att flyttfixa lite, rensa bland alla papper, packatner vasar och julprylar...men som sagt de är 3 veckor kvar till flytt så det är ingen panik. Madde håller på att laga pizza till mig nu, världens goaste och bästa granne och vän.


Myskväll i fredags, missade ta bild på den fina efterrätten, mangosobert med hallon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback