Noll pluggmotivation

Ja så är de faktiskt. Nästa fredag är de tenta. Har läst 180 sidor av 500 och sen ska man komma ihåg allt och kunna det utan och innan. Tror jag får börja göra ett dagligt taktiskt schema för att fixa detta. De är ju inte så att man kan sitta hemma på dagarna och läsa...fullbokat schema i skolan varje dag 8.30-17. Ja ni kanske förstår att man inte är sugen på att läsa hemma sen efter de. Nog om detta...
Kvällen har varit bra. Pratat mycke i telefon med familj och vänner. Sen va jag över hos "sångaren" och kollade på en film och åt lite chips. Jag har också kikat lite på resor...jag måste iväg nu, helst genast meddesamma. Får dock lugna mig lite och vänta till våren. Nej nu är det hög tid för sängen...

Tack för allt stöd mina vänner. Ni är allt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback