Ny frisyr

Som vanligt blir inte mina frisörbesök genomtänkta och välplannerade, utan impulsryck då jag springer in och frågar om det finns någon tid över snarast. Idag när jag va på stan ja då gick jag in på en salong och visst hade de en tid till mig, endast 30 minuter efter och då tvekade jag inte en sekund. Resultatet blev fräckt och 10 cm kortare. Det blev snedlugg och och en pollisong på den andra sidan. Kanske inte låter så snyggt, men jag kommer med bild i helgen så ska ni får se.
Tillbaka i Borås nu, både skönt och inte skönt. Det är skönt att vara tillbaka i lägenheten, ha sina egna saker omkring sig, sova i min säng, träffa vänner jag saknat. Mindre skönt är att pressen i skolan är hög och tempot skyhögt från start och jag har inte den minsta gnutta motivation.
Om 3 veckor flyttar jag från Borås...vart vet jag inte ännu, troligtvis några veckor hemma hos far & mor och fixar examensarbetet. Efter det ska jag ut på Lia igen. Som alltid löser sig allt och just nu har jag ingen energi till att planera framtiden. Måste fokusera på här och nu. Kanske blir de Sthlm i vår!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback