Sista tentan

Redovisning idag, plugga hela kvällen på schemat...it sucks! Försökte peppa mig själv till att plugga genom att shoppa lite idag efter skolan och de innebär att jag nu lovat mig själv att läsa i 5 timmar.
Nu vill jag bara packa ihop Borås lyan, tacka för mig och bege mig ut på nya äventyr. Jag och Jossan ska nog åka iväg på en resa i vår...jag är taggad för jag har inte varit utanför Sveriges gränser på evigheter. En tur till Barcelona med sol, god mat, lite fest, fotboll och shopping skulle sitta fint en bit in på våren.
Har konstaterat att detta är MIN SISTA TENTA!!! Iaf för denna utbildningen. Jag måste se till att fixa detta nu.



Kommentarer
Postat av: jill

Ja eventuelle är jag rätt sugen om inget annat dyker upp. Men vi kan ju kolla efter nåt, vi har ju källarn oxå som vi kan kolla med igen. Annars vore de ju kul och bo i stan :)

Vi får kika på de helt enkelt. Lycka till med tenatn nu!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback