Tråkigheter

..har tillkommit i min samling. Ett par som är helt vita...ja då menar jag helt vita. De kommer bli så fina i sommar/vår. Har varit ute och tröst shoppat lite för jag är ledsen.
Hänt en tråkig familje tragedi. En nära föll ihop igår och har nu legat nerkyld och sövd i en resperator för att minska risken för skador på hjärnan, tillståndet är kritiskt. Vid klockan 14 idag salmades familj och släkt på sjukhuset för att få besked om tillståndet. Jag lider med hans familj och hoppas av hela mitt hjärta att han blir återställd.
Har lite svårt att koncentrera mig på mina studier just nu. Varit ute på en tur i solen nu. Köpt kartonger så jag kan börja flyttapacka. Nu ska jag köpa en kebabtallrik...

Lev varje dag som om den vore den sista, och ta hand om dina nära och kära och visa din kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback