Lämnar ön för jobb & festival

Metaltown biljetten är nu kirrad. På fredag lämnar jag ön för en 1½ vecka på fastlandet. Jag ska träffa en potentiell arbetsgivare som är intresserad av att anställa mig i höst. Blir det som jag vill så flyttar jag till Jönköping i höst.
På tal om annat så hade jag en mycket trevlig kväll igår hos Gabys bekanta Mats & Emily. Vi grillade, fick skön sång från Mats när han drog fram gitarren och pimplade upp en hel bag-in-box med rosé på 3 tjejer.
Lite små lulliga eller nej rättare sagt väldig berusade staplade vi hem i natt.
Trött idag!? Nej faktiskt inte det minsta, ingen skallevärk heller... Vi har nu kört stor städning, vilket verkligen behövdes. Inte klara än, men snart så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback