Mycket nytt i livet

Det har hänt så otroligt mycket den senaste veckan. Mitt liv rullar på i en rasande takt... Varit på besök i Jkpg och bott hos fina Emelie. Har jobbat på två nya jobb som jag kommer att få lite timmar på i höst och förhoppningsvis många timmar på. Jag har också kikat på en jätte fin lägeheten som kanske kan bli min (får besked imon). Jag har också spenderat en hel del tid på piren, Twin och andra trevliga krogar som serverar gott vin i sällskap med mina älskade vänner, gamla som nya. Jag har också hunnit med att hjälpa till med två flyttlass. Hur som är tanken att jag ska flytta tillbaka till Jkpg i aug och allt verkar ordna sig riktigt bra!
Imon åker jag över till ön igen för att SEMESTRA! Nu ska jag faktiskt se till att vara ledig (jag hoppar ju jämt in och jobbar annars). Sara kommer på besök över midsommar för att fira den med mig på ön. Mycke trevligt!
Nu är det läggdags för jag är helt slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback