Semester & festival

Imon åker jag med färjan över till Oskarshamn för att spendera lite ledig tid med mina vänner i Jkpg plus att vi ska till Gbg och gå på Metal town helgen därpå. Vistelsen på fastlandet är på obestämd tid då jag är ledig till den 6 juli. Inte kommer jag stanna hemma tills dess, men jag vill vara lite flexibel och kunna stanna om det skulle dyka upp nåt mer skoj efter festivalen. Jag ska också jobba två dagar när jag är i Jkpg för ett företag som kan bli min nya arbetsgivare...berättar mer om vad det är när jag vet hur det blir. Känns som det kan va ett jobb som kan passa mig.
Troligvis blir det färjan till Gotland efter Metal town och hoppas då att sommaren har kommit till ön. Har känts lite surt att vara ledig nu när vädret har varit kasst och alla vänner jobbar. Imon går jag sista utbildningsdagen på Destination Gotland. Känns som jag kommer att stormtrivas ombord i sommar. Sommaren på ön kommer bli fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback