Dilemma inför helgen

Fåglarna är matade, disken är diskad..det är tomt att bo hos Caroline när inte Caroline är där. Fast de lär ha de himla gott på andra sidan jordklotet nu. Dagens dilemma är om jag ska jobba på Inspiration mässan i helgen eller ej!? Jag ska ju faktiskt flytta in i mitt rum, far & Marie kommer på besök just för att hjälpa mig med det samt vore de himla skoj att följa med vännerna till Huskvarna folketspark på fredag och så va Emelie lite sugen att svänga loss på dansgolvet. Hur ska jag styra upp det här...ska pengar gå före nöje och vänner!? Måste erkänna att jag är i behov av att tjäna en kosa så det finns lite extra klirr i kassan till sommaren. Eller kan jag kanske fixa mitt schema så jag hinner med allt!? Vila kan man ju göra i graven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback