Domedagen

Jag är rånad...eller nej jag kommer att bli det. Va hos tandläkaren och fick min dom idag...och den va hård, hård som sten. Speciellt ekonomiskt är det inget kul...för ett antal återbeök kommer det att bli, kanske upp till 5 st. Jag vill inte, jag är rädd, jag vill inte känna smärtan. Jag har inte ens känt av att jag haft ett enda hål, men oj så fel jag hade. Det kryllar nämligen av dom! Tandläkaren påminde mig åter att detta är som en sjukdom som att t.ex. ha diabetes och att jag måste bli mycket bättre. Jag har nämligen en medfödd överdos av bakterier som orsakar hål...och det går det inte att göra något åt, mer än att vara etremt noga med borstning, skölj & tandtråd.
Jag avskyr detta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback