En dag utan plånbok

Solen skiner över Jönköping. Jag sitter på mitt nya jobb...eller nej menar praktikplats. Det känns riktigt bra! Igår va jag helt slut efter min första dag på Elmia. Mycket nya intryck mycket nya människor. Klantig som jag av så glömde jag min plånbok...så chefen fick betala min lunch. Klantiga jag! Idag gott gjorde jag honom och åkte och köpte frukost till kontorsgänget och gott gjorde honom.
Inte nog med att jag glömde plånboken en gång denna dag utan nej det blev två gånger. Va hemma efter jobbet en sväng sne åkte jag upp till A6, skulle köpa två snygga pumps...står i kassan och ska betala...men nej just de plånboken låg inte i väskan då heller. Så efter jobbet idag blir det att shoppa skor istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback