Helg

Nu är flytten nära. Packat ner lite saker till mitt nya tillfäligga hem idag, nu är det bara det värsta kvar....att packa ner kläderna. Jag har införstått att jag tok för mycket kläder och borde förbjudas att köpa kläder den närmaste tiden. Dock är det några saker som jag allt skulle behöva till sommaren...nya sandaler, pumps, bikini och några söta sommar klänningar och linnen och nån kjol...

Imon ska min kära plättan besiktigas och få domen. Jag önskar att de övremakterna är med mig imon och tillåter henne ännu ett år i livet. Efter det ska jag plocka upp min mormor och vi ska bege oss till Kosta för att hälsa på mor och stanna över en natt. Det kommer bli god mat, vin och kanske en match i Gin rummy.

Söndag nalkas det flytt. På måndag börjar jag på Elmia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback