Helgen i Sthlm

Goddag mina vänner!
Nu sitter jag på bussen mellan Sthlm & Jönköping. Va besviken jag blev i morse, hade bokat bus4you, men när jag skulle hoppa på bussen va de en ersättningsbuss. I Linköping bytte vi buss och nu kan jag kolla film och surfa på nätet. Resan går så mkt fortare då.
Helgen i Sthlm har varit hur bra som helst. Jobb fre lör på Onoff i Kista. Sen har jag umgåtts med mina tjejer, lunchat på Vapiano, shoppat lite granna och haft de allmänt gott i ett soligt Sthlm.

Om en vecka flyttar jag till Jönköping igen. Allt är bokat och klart! Enketl kompakt boende i villa i Dunkehallabacken, praktik kirrad på Elmia. Ja nu vet jag vad jag ska syssla med i 2 månader framöver. Har en del planer till sommaren antingen Gotland eller Norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback