Sthlm

Imon börjar min resa. Det blir en dags hos min älskade mormor med raggor och kortspel, på tors bär det av till Jkpg.
Ska kika på hela fyra tillfälliga boende alternativ. Det känns lovande! Nu gäller de bara att jag får lian på Elmia, svar kommer imon. Såfall kan ni få tillbaka mig till jkpg en stund eller vem vet jag kanske blir kvar! never know.
På torsdag kväll bär det av mot Sthlm, får skjuts av Elin. Ska jobba med event på OnOff samt Båt & viltmarksmässan under några dagar. Vet inte hur länge jag blir kvar i Sthlm, allt beror på svaren i Jkpg. Blir det Jkpg så flyttar jag redan den 14 mars. Så då blir det bara att åka hem från Sthlm och packa väskorna.
Ska bli så kul att träffa mina vänner i den stora staden!



Bild: Maria Rinaldo (hoppas de är ok att jag lånade den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback