Fina sista dagar i Jkpg

Mina sista dagar i Jkpg har varit helt fantastiska. Jag älskar mina vänner och staden och jag vet att jag kommer flytta tillbaka SNART!
Igår blev det en spontan afterwork, sisådär mitt i flytten. Mor va på besök och skulle hjälpa mig, men hon va lätt övertalade om att ta ett glas vin eller två. Kvällen som skulle bli lugn slutade med fest till 2.00 på Olearys och innan dess va vi på Bishops. Snacka om att vara sliten idag, min stora examens dag. Ja nu är jag färdig pluggad, äntligen! Har även flyttat och städat ur mitt boende och har nu anlänt till min kära familj i Järnforsen. Min familj som har fått en ny familjemedlem som heter Lilo och är 2 år. Det väntas även tillskott i familjen om 3 veckor då amstaff valpen Nova ska flytta in. Dags att packa om väskorna för ön, för på söndag flyttar jag till Gotland!

Kram till mina underbara vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback