Nytt jobb

Dagen som började så tråkigt slutade så bra. Efter lunch ringde telefonen, det va personal ansvarig på Destination Gotland som ville meddela att jag fått en tjänst i informationen på en av båtarna i sommar. Ansökningstiden gick ut redan 15 mars och jag skickade in min ansökan förra veckan och ringde DG för att se om de fanns någon chans till jobb. Den ansvariag sa att hon skulle kolla om det fanns några extra pass som behövdes täckas upp och så kom hon med en överaskning idag om en heltidstjänst juli-aug.
Passar mig utmärkt. Nu kan jag glassa i Visby hela min lediga tid, ha semester i juni och jobba gärnet när jag jag är i tjänst. Jobbar 1 vecka och är ledig 1 vecka. Lyckan är gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback