Underbara ledighet

Njutit av denna lediga helg till max. Tagit långa promenader i skogen med söta hundarna, läst en gripande bok, ätit jordgubbar & tårta hos farmor & farfar, bytt till sommardäck på pärlan, fixat ny skön bilmusik, kollat när VSGF/JAIK tog sin femte raka vinst, grillat & blivit lite små kär i Nova (en söt valp amstaff som delar av familjen vill skaffa, far ska bara övertalas som promt vill ha en till "Luna" hund.
Imon åker jag över till Gotland, men endast på en snabbvisit i ett dygn. Ska träffa min nya arbetsgivare på mån, sen bär det av mot Jkpg igen. Om 2 veckor tar jag examen, avslutar min praktik på Elmia, flyttar från Jkpg och börjar med säkerhetsutbildningen på Gotland. Tiden rinner snabbt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback