Bästa sista helgen i Jkpg

Nu börjar Gotland närma sig och jag har spenderat min sista helg i Jkpg. I fredags blev de lunch på Mäster Gudmuns källare, lite vin i studion, sen afterwork med kära vänner...vidare festande på Karlssons, Småländska kollonin & Twin.
Festen fortsatte vidare på lördagen i Forserum. Vi va 30 per som badade tunna, grillade, körde 5-kamp, spelade brännboll och badade ännu mer tunna och festen höll på fram till morgonkvisten. Direkt när vi kom hem i söndags åkte vi till Huskvarna teatern för att spela in cowboy-film. Jag hade efter några glas vin lovat att ställa upp och spela lite gästspel i filmen. Nu förstår jag hur mycket jag kommer att sakna Jkpg och alla vänner här. Jag vill flytta tillbaka på riktigt, kanske redan i höst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback