Välförtjänt ledighet

Dags att packa väskan igen för på ondag bär det av hem till familjen. Jag är rent utsagt helt slutkörd efter allt jobbande, resanda, festande....så nu ska jag åka hem och vila upp mig. På söndag ska jag åka över till Gotland för att träffa min nya arbetsgivare på måndagen. Det blir en snabbvisit på ön helt enkelt. Nu är jobbet med Idol Audition över och jag har jobbat med en grymt team och haft väldigt kul, dock har det blivit lite för mycket jobbande då jag jobbat heltid på Elmia mån-fre också och knappt haft nån ledig tid alls sedan 5 veckor tillbaka. Jag ser framemot att snart ta examen, fixa säkrhetsutbidningen och sedan lite semster i juni då jag kommer va mkt på Gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback