En helg på halvfart

Ledsen att produktivtiteten på bloggen är låg. Jag är krasslig. Va hemma från jobbet måndag-tisdag kände mig piggare och i fredagskväll smällde det till igen. Nu har jag legat halvt deckad hela helgen.
Kikade på en ny producerad lägenhet i Mariehäll i lördags f.m. 1hand, hyresrätt...ett under att jag ens blev kallad på visning då jag stått i bostadskön i 2 veckor. Skulle jag få den skulle jag bli så lycklig... Det är precis vad jag saknar nu. Ett riktigt hem som är mitt egna, men mina saker, där jag kan pyssla, laga mat, baka...
Lördagskvällen bjöd på julmaskeradfest hemma hos Lukas och Sofia. En trevlig tillställning.
Becca och Carro har varit i stan i helgen och jag är ledsen att jag inte fått se dem. Men vi har inte lyckats tajma.
Bättre lycka nästa gång! Saknar mina Jkpg brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback