Gamex helgen

Jag är sliten och tröttare än tröttast denna måndag. Helgen har bestått av två besök på Vapiano ett besök med Gotlands Nathalite och det andra med event kollegorna från Gamex och igår blev det middag på Tabbouli. Lägg till 2 måltider till som jag käkat på Kistamässan...fasiken vad jag käkat ute. Dags att laga lite mat hemma denna veckan känner jag.
I helgen har jag även passat på att jobba en sisådär 23 timmar på Gamex mässan...så ni kanske förstår jag jag känner mig helt slutkörd denna måndag. Inte lätt att hinna få ihop nytta med nöje... Jag måste verkligen ta de lite lungt i helgen som kommer, men jag har så svårt att tacka nej till trevligheter som dyker upp. Det är ju kul att lära känna Sthlm och umgås med nya och gamla vänner.

Bjuder på lite pics från Gamex mässan:


Pure baren i Pan Vision montern


Linus. Sonic & Erik


En del av Pan Vision montern


Kinect

Kinect Dans


Sonic tävling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback