Gamex o datorlös

Just för tillfället trivs jag nåt fantastiskt bra i den fina huvudstaden. Tiden rusar iväg och jag har knappast aldrig hemma och så blir fallet även denna helf. mon vid 7.30 ska jag begemig ut till Kista för att jobba i EAs monter på Gamex mässan som är Sveriges första spelmässa. Detta uppdrag igår inte i mitt ordinare jobb utan har själv tagit på mig detta extra knäck då jag saknar att jobba ute på fältet med event.
Trivs så bra på mitt nya jobb och med kollegorna.
Varit på Vapiano och käkat med Gotlands Nathalie, en mycket trevlig middag med trevligt sällskap.

Har fortfarande trojan på min privata dator och ett mobilt internet som inte funkar som det ska...eller nästa inte alls. Uppkopplad 1 min sen kopplas det ner. Jag känner mig helt off i min lilla lya på söder där jag endast har en tv med 1:an, 2:an & 4:an. Jag vill kunna ösa på med hög musik, lyssna på radio, kolla på film...jag behöver helt enkelt en fungerande dator så jag inte känner mig så klaostrofabisk på mina 19 m2.
Va på stan idag och letade efter en fin mini pc...men ingen jag fann.
Nu är det läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback