Kinect demo i Jkpg

Schiii fick jag när jag i torsdagskväll fick sätta mig i bilen och köra ner till Jkpg för att jobba med Kinect i samband med lanseringen på Media Markt. Jag som planerat en lugn oich skön helg med att bara vara ledig. Nu är det tisdag och jag är trött i kropp och själ efter att jobbat över 60 tim på två veckor.
Mina egna aktiviteter som att umgås med vänner, laga mat, städa tvätta har kommit åt sidan. Men denna helgen som kommer ska jag bara vara leeeedig.
Boende har jag fortfarande inte hittat något, men det är ju en bit kvar till januari. Ett plus i kanten är att jag idag ställt mig i bostadskön i Sthlm. Inte för att det ger mig någon lägenhet nu, men man vet aldrig vad som händer om några år. Så lika bra att stå i kön.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback