Vilken helg och så blev man sjuk

Tro pelle att jag lyckas bli sjuk nu. Feber, förkyld och värk i kroppen. Har tre hektiska veckor bakom mig med en fasligt massa jobb, men samtidigt har jag haft väldigt skoj. I fredags kväll tog jag helg och va lycklig för att få va ledig en hel helg. Köpte med mig lite god mat och sen däckade jag i soffan vid 19 och vaknade inte förrän 22.30. Där försvann min mysiga fredagskväll, men antar att sömnen var välbehövd. Sov sammanlagt i 14 timmar och vaknade upp pigg och glad på lördagen. Tog mig ut till Nacka för att fika med Marléne.
Lördagskvällen bjöd på festligheter med ett gäng sköna tjejer. Vi samlade hos mig för lite middag i sin enkelhet, pimplade i oss alldeles för mycket vin och när vi väl skulle ut så va det bara jag och Maria som skulle det.
Vi festade vidare på hotellet och avslutade på oxid. Inte nog med det så va vi på efterfest och pimplade i oss det sista glaset med vin vid 5 på morgonen.
I söndags trodde jag att jag va bakfull, men de visade sig vara en kombination med förkylning, feber. Nu har jag legat i sängen hela dagen och jag har inte lyckats ta mig upp. Ska försöka att laga till mig något enkelt att äta.
Jag vill av frisk för denna veckan har jag massa trevligheter på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback