Festhelg

Haft en fantastiskt kul helg. Fredagskvällen började med afterwork med min nya kollega Maria + hennes kombo Miranda. Vi åt och drack gott på en restaurang på Kungsgatan och fortsatte sedan vidare till Kåken. De va första gången detta år som jag besökte Östermalm för att festa och jag fick faktiskt ett gott intryck av de ställe vi va på. Det va sköna människor, inte så uppsnoffsat...ja de va ett trevligt ställe den där kåken.Kvällen avslutade vi på Marie Levoue på vis Maria torget där vi anslöt med några andra kollegor.Va inte hemma förrän 3.30 på morgonen, så jag va rätt sliten i lördags...men inte hindrar det mig.
Även lördagsvkällen bjöd på trevligheter. Hade tjejträffa med mina gamla tjejvänner från Hultsfred. Vi startade med lite vin hos mig och gick sedan till Sonjas Grek för att avnjuta grekiska delikatesser och gott vin. Kvällen avslutade med en Mojitho på Scandic Malmen till lite skön clubmusik.I vimlet på Malmen såg vi Idol-Olle...så för er som tycker han är en pudding får ni börja hänga på Malmen för att hoppas att han kommer tillbaka så ni kan lägga in en stöt på den underhållande Gotlänningen.

Nu är jag precis hemkommen från en dag på stan. Spanat efter vinterjacka och druckit en latte med dubbelexpresso med hasselnöts smak (favvoriten). Vinter jack jagande får jag fortsätta med i veckan...jag måste ha nåt riktigt varmt och snyggt nu när vintern börjat att komma.

Nu ska jag krypa ner i soffan och kika på film och smaska i mig några S. Kvällen är räddad, mina älskade S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback