Livet i Sthlm

Jag är så glad idag för min kära vän Madde som jag bodde granne med i Borås är på besök. Vi åt god middag på Vapiano och lyxade till med ett glas rött. Älskar vardagslyx. Varje dag går jag förbi Scandic Malmen och ser alla äta sin super goda frukost, när jag själv endast druckit ett glas juice till frukost. Då blir man lite avis.Så nån helg tänkte jag faktiskt unna mig en lång och god frukos på Malmen.
Jag trivs riktigt bra i Sthlm och med jobbet. Det tråkiga med Sthlmär bostadsmarknaden, blir jag kvar i stan och får en fast anställning (kan få de om 5mån) då får jag köpa en lägenhet. Det är en sådan press att leta efter boende och svårt att hitta något över huvudtaget. Allt är genom kontakter..även den lya jag hyr nu fram till sista jan. Nu saknar jag helt kontakter...så har ni tips så mottager jag dem gärna!
Mitt internet strular fortfarande, tur jag får låna Maddes dator nu så ni får en uppdatering. Min dator har fortfarande en trojan så den kan jag icke använda. Ska be nån datahaj person fixa den...

Nu ska jag fixa till en smoothie med ananas & mango till kvällsmat!

Haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback