Soliga Sthlm

Underbara lördag. Solen skiner över Stockholm och jag är precis hemkommen från Ikea. Va tvungen att fixa lite småsaker till nya boendet som jag flyttar in i imorgon. Har även passat på att uppdatera sminkväskan med ny mascara och lipgloss.
Igår körde vi en afterwork som blev en lång afterwork. Började med ett glasvin vid Hornstull och sen gick vi till en "äkta" kines restaurang som hade ur kinesiska rätter på menyn. Jag och Sara va fega och körde på en klassisk tallrik med 4-smårätter. Martin och Anders däremot vågade sig på att beställa in 1000-årig ägg, friteradgristarm och några lustiga rätter till. Va tvungen att smaka dessa och de va inte så farligt som det lät, men smakerna va speciella. Kvällen avslutades med goda drinkar på en bar på Götgatan.

Jag trivs bra med mitt val att flytt till Sthlm, det mindre roliga är ju bostadsmarknaden.
Något mindre kul är att min dator har drabbats av en trojan, hoppas att den går att rädda.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback