Beslutsångest, projekledare/butikssäljare!?

Idag har jag lidit av en sådan fruktansvärd beslutsångets. Vid kl.12.40 förändrades drastsikt min dag och faktiskt kan mitt liv nu också förändras beroende på vilket beslut jag fattar.

Jobb1
Vid 12.40 ringde de från ett företag i Sthlm och erbjöd mig en tjänst som projektledare. Tjänsten innebär att driva en mängd olika marknadsförings projekt från ett antal stora kunder. Till mitt område kommer det bli att driva Dustin home/Microsofts event under Idol 2010 samt roadshow. Vilka de andra projekt det kan bli vet jag ännu inte i dagsläget. Detta innebär att om jag tackar ja måste flytta till Sthlm innom en vecka, ordna boende där samt lösa det med lyan som jag har i Jkpg och säga upp mig från mina extrajobb.

Jobb2
Nu kan jag avslöja att jag va på intervju för Monki (Jkpg) i måndags. De kommer öppna butiken inne i stan den 28 okt. Jag kommer få besked redan imon om jag får någon tjänst där. Jag ringde och bad att få besked tidigare med tanke på det andra jobberbjudandet.

Får jag Monki jobbet ska jag då välja att flytta till Sthlm och jobba som projektledare?
Om jag inte får jobbet på Monki ska jag då flytta till Sthlm för jobb som projektledare?
Eller ska jag stanna i Jkpg hur som?

Jag har ju faktiskt valt att flytta tillbaka till Jkpg för att jag trivs i staden, har många goda vänner här, fått tag på en fina 2a (dock i andrahand) som jag flyttade in i för 2 veckor sedan. Ska jag nu ge upp Jkpg igen!?

SNÄLLA HJÄLP MIG!!! Jag behöver era råd...


Kommentarer
Postat av: Emma

Go with the flow! ;)

2010-09-02 @ 10:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback