En vecka i Sthlm

Nu har jag snart varit i Sthlm en hel vecka. Trivs mycke bra på "nya" jobbet, mina arbetsuppgifter är för mig fortfarande lite luddiga, men allt klarnar för var dag som går.
Haft en super lugn helg. I fredags hade jag & Sara myskväll hemma, köpte lite färdiggrillat och kollade på Idol. Igår tog jag & Sara (min kombo) en lång promenad gröndal-liljehlmen-södermalm-östermalm (runt 6km) och avslutade med lunch och lite små shopping i stan. Även kvällen blev lung och innehöll yatzyspel och film.
En riktigt lugn helg va ng faktiskt precis vad jag behövde.
I e.m. ska jag ut på promenad på Söder med en kille jag träffade på festival i sommras.
Har kanske en lya på G...får svar idag. Det är boende under några månader, men de är ju sådant man får nöja sig med här i SThlm om man inte kan punga upp men några mille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback