Flyttar till Stockholm

Mitt liv är hektiskt. Önskar att varje dygn hade minst det dubbla antalet timmar. Flyttar till Stockholm på måndag. Har fått en anställning som webbredaktör 50% (uppdrag åt kund) samt 50% som produktionsledare på redklamavdelningen på företaget. Eftersom jag jobbat på företaget tidgare vet jag redan nu att jag kommer att trivas bra i deras team. Arbetsuppgifterna är för mig en utmaning, men jag älskar utmaningar!

Hela 4 veckor hann jag bo i min fina 2a på Torpa i Jkpg, som jag trivs såååååå bra i. Jag vill egentligen inte flytta från den fina lyan och mina underbara vänner. VArje dag som jag haft här i Jönköping har det känts så bra. Jag måste anta utmaningen med jobbet, för sådan här bra jobb kommer inte flygandes titt som tätt. Kanske några få gånger i livet man får riktigt bra chanser. Denna chans kan bara leda mig ännu högre upp på karriärs stegen och den är framför allt utvecklande för mig som person.

Att hinna med att packa fixa på några ynka 3 dagar är en match, en riktigt svår match eftersom jag jobbat idag, ledig imon, jobb söndag, hem till Järnforsen sön em för att rösta och byta däck och måndag flytt.

En stressfaktor i sig är hur de blir med lägenheten, det finns två alternativ och det ena gillar jag bättre än de andra. Synd att jag inte hyr den i förstahand och kan fatta detta beslut själv. Då hade en kille fått flytta in här redan nästa vecka, möblerat och allt. Hade passat mig utmärkt då jag ännu inte har någor boende i Sthlm mer än soffplats.

Dags att fortsätta packa nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback