Mitt nya liv...

...i Sthlm börjar, NU! 5 dagar efter telefonsamtalet då jag fick anställningen är jag nu på plats i Sthlm. Allt går att lösa om man bara ger sig fasiken på de. Jag har nu flyttat ut allt i lägenheten i Jkpg (icke möblerna),fått hjälpa av kära Eliza & Petter. Tusen tack! En ny kille flyttade in i lägenheten idag. Jag han precis tömma lägenheten och komma hem till Järnforsen igår kväll så jag hann rösta (19.50). Packade ur bilen, packade om. Idag en lunch med mamma, moster & far, bytte däck på bilen, promenade med mina favorit vovvar ute i skogen. Efter det började resan mot Sthlm. Stannade till i Nyköping hos Marlene, hon bjöd på kycklingpaj och creambrulle´ och kaffe med hasselnötssmak där till (min favvo). Tacka snälla för denna fina middag!
Nu är jag framme i Sthlm, packat upp lite prylar i Saras lya, kollar resväg till nya jobbet, samt kikar efter bostad. Efter dessa hektiska dagar är jag helt förbi, min skalle går på högvarv. Nu behöver jag verkligen lugna ner mitt liv från 500 km/h till 50 km/h.
Imon börjar jag mitt nya jobb!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback