Nya kängor

Kängor, boots stilrena, med dragkedjor, mc och cowbojsarstuk gäller i höst om man ser till DNA:s sortiment. Som jag sprang och letade kängor i december förra året då min sula lossnade helt när jag va och riggade för Idol på Scandinavium och inga jag fann. Nu fylls varenda skobutik med kängor av det militärastuket.
Idag inhandlades dessa skönheter på DNA...kul med lite annat än svart i höstens skohylla. Äkta skin såklart och för 699:-, mycket bra pris.
Men de nya kängorna håller jag hemligt för mor, hon skulle bli tokig. 26 år och har en mor som bryr sig alldeles för mycker om mina skor...men jag säger såhär. Jag lägger pengar på skor och hon lägger sina på hemmet och lyxig mat. Jag kan lätta äta tråkig mat ett tag för att få ett par fina skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback