Vilken soppa...

Nu är de så här...en jefla röra i mitt liv har det varit och saker och ting är fortfarande ovissa.
Blev ett misstolkande samtal ang projektledare tjänsten. I samtalet med chefen så säger han att jag ska skynda mig att svara för att annars finns det två andra kandidater som kan vara intressanta. När jah ringer för att tacka ja säger han att jag är en av tre kandidater till tjänsten.
Efter en lång väntan fick jag äntligen mitt besked. Att de stod mellan mig och en till och att tjänsten tillföll den andra, men att ajgs tår högst upp på listan för att anställa vid en liknande tjänst. Så inom tid kommer den att bli min. Frågan är bara när!? det vet man aldrig...
MEN...så kunde jag kanske få ett annat intressant uppdrag att jobba med. Ett projekt inom webb som kommer vara 50% samt sen jobba med event på fältet. Låter inte helt fel det heller. Inväntar mer info nu.

Och pricket på i:et på hela denna soppan så har de gjort att jag inte får tjänsten på Monki. För hon som är butikschef på Monki, hennes bästa väninna jobbar på de företaget som är ute efter mig och de två är även bästa väninna med hon jag hyr lägenheten av. Så allla visste allt innan jag ens nämnt något om det. Så Monki tyckte jag skulle satsa...och vad händer nu!? Nu sitter jag här utan något av jobben, men kanske med ett annat på G.
Känner ett lugn trots allt...men ändå känns framtiden oviss och kan förändras på en sekund.

Trivs verkligen med livet i Jönköping och i den nya lägenheten, närheten till de gamla vännerna här. Får jag projektledarjobbet då drar jag till Huvudstaden. Helt klart!

Nu vet ni läget mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback