En dag att fira

...första april innebär inte bara massa lurerier. För mig innebär den här dagen min första dag som fastanställd som produktionsledare/projektledare på One Motion. Dagen jag har väntat på har kommit och jag känner lycka. Den fasta anställningen innebär också för mig att jag nu kan ta lån för att köpa mig en lägenhet i Sthlm.
På söndag ska jag på visning på en super fin 2a i Gröndal som jag spanat in och jag har blivit helt förälskad i den. Hoppas att de övremakterna kommer att vara med mig om jag ska buda. Min bästa vän ska köpa lägenhet i samma område, endast 300 m ifrån den jag vill ska bli min. Tänk va underbart att vara "granne" med bästa väninnan.

Imon ska jag med Sofia på en shoppingtur och på kvällen nalkas det födelsedagsfest vid Brommaplan. I kväll firar jag min fastaanställning med lösvikts godis och cola, film, så ska det låta...precis en sådan kväll jag önskat mig i kväll. Myyyyys.

Puss o kärlek till alla mina fina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback