Viktiga & stora beslut

Jag vill avsluta denna fantastiska vecka med att tacka alla mina nära och kära och min underbara familj. Ni som finns vid min sida och delar de bra och mindre bra dagarna med mig, som alltid stöttar mig och finns där för mig.
Ni är underbara!

Under denna vecka har jag gjort ett snabbt beslut som också är ett stort beslut i livet, att investera i en lägenhet som just i dagens läge är en dröm för mig. Allt gick så fort från det att jag fick fast anställning till det att jag skrivit på kontraktet och köpt lägenheten.
Jag har också tagit beslutet att stanna i Stockholm. Jag trivs riktigt bra med jobbet, staden och mina vänner här. Jag saknar mina underbara fina vänner i Jönköping. Det va inget enkelt beslut att ta då mitt sikte under en längre tid har varit just Jönköping och att Sthlm bara skulle bli under en kortare period. Denna period kommer nu att bli längre än tänkt. Hur som är jag nöjd över att jag tagit beslutet och kan nu äntligen få känna trygghet i min tillvara med både fast jobb och lägenhet.

Kärlek till alla mina fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback