En veckas paus från allt

Utvilad och pigg efter en helg fylld med lugn...eller en vecka med lugn rättare sagt. Va helt slut i kropp och själ förra veckan. Jag valde att avstå från saker jag ville göra. Ibland måste man tänka på sig själv och tacka nej till saker man gärna vill göra. Något som jag definitivt blivit bättre på det senaste året. Mitt liv kan vara bra hektiskt emellan åt men jag väljer nu efter de perioderna att prioritera mig själv och lyssna på min kropp, iaf bättre än innan.
Under min lediga tid isolerade jag mig hemma och betade av den bästa serien, Game of Thrones. Jag vill ha mer, mycket vill ha mer, men jag får gott och väl vänta till våren då det ryktas om att nya avsnitt släpps.

Nu är det full fart på jobbet igen, alla är tillbaka från semestern igen. Fullt ös...precis vad jag gillar.
Jag trivs så bra med mitt jobb, jag har verkligen hittat rätt! Det är spännande att jobba på ett företag som växer och där man får vara med i utvecklingen och forma det och dess processer. Kollegorna mina är alla fantastiska, som min lilla extra familj.

Lyckliga jag som har det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback