Plättan på besök i storstan

...hon blir säkert tokig på mig när jag kallar henne för Plättan, min kära Yvette. I fredags anlände Yvette & Mats till Stockholm. Vi hade en lugn och mysig fredags kväll och åt en god middag som jag & Jakob kokat ihop.
Yvette ville shoppa, så i lördags spenderade vi dagen på stan, lunchade på Vapiano. En riktig mys dag.
På kvällen åt vi ännu mer...en 15-rätter meny med Meza proppade jag & Yvette i oss på Tabouhli. Lilla krabaten i magen verkade gilla libanesisk mat, för när vi kom hem vaknade han till liv och sparkade så det syntes på Plättans mage. Yvette & Mats kommer bli världens bästa föräldrar, jag är så lycklig för er skull så ni anar in.
I söndags blev det också ett besök i city med lite strosande lunch, fika och så besökte vi Cos. De hade så mkt fint där...skulle vilja shoppat upp hela butiken. Men det får bli en annan dag i ett rikare liv.

Sammanfattningsvis har jag haft en fantastiskhelg med mycket god mat och bästa sällskapet!


Yvette & Mats


Sergel en söndag


Drottninggatan, utsikt från fiket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback