Ännu en em på gymmet

Två träningspass på en helg och de känns helt fantastiskt bra. Helt slut i både kropp och själ.
Lördag: Station/jympa. 50/50 med styrka och gympa i 1.5 h.
Söndag: 30 min på crosstrainern och 45 min gym. Axlar/mage/rygg.

Imon kommer det kännas att jag lever. Bokat in ett jympapass tills på onsdag. Jympa har som sagt aldrig varit min grej, men nu ska jag ge det en chans. Bra allround träning med både styrka/kondition och KORDINATION. Ja just det kordination, det är det som inte är min starka sida. Men det man inte är bra på kan man bli bättre på.
Hej hej mitt nya tränings liv på gymmet!

Jag har inte bara tränat i helgen. Jag har haft medoldifestival mys hos Elin med brudarna, ätit massa gott, shoppat i Skärholmen, aw...En alldeles perfekt helg enligt min mening.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback