Familjen på besök

Om två timmar checkar jag ut från jobbet och tar helg. Mor och bröder är på väg till storstan för att tillbrinag helgen här. Ska bli så kul att få lite besök hemifrån. Ingen från min familj har varit här sedan jag flyttade hit i september, men i nu smäller det till med besök.  Denna helg kommer mor + bröder, några veckor in i mars kommer far + sambo och i slutet av månaden kommer mina bröder på besök igen. Treeeevligt!

Igår testade jag på Box2 på Friskis. Ett rent impulsivt ryck från min sida. Jag & Elin skulle gymmat, men när vi står där och ska checka in smälkler vi till att boka in Boxpasset som de fanns platser kvar på. De va faktiskt kul! Box vad nog precis vad jag behövde för att få ut lite aggresioner och för att få ny energi.

I helgen ska vi på Stand-up på Norra brunn, kika på stan, va lite kulturella, äta gott och bara umgås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback