Ready set go

För mitt nya träningsrikare liv. Nu ska det tränas tränas och tränas framöver. Jag har bestämt mig för att komma i form igen. Detta betyder också att jag måste öka med att äta mer. Funderar på nån form av tillskott för att verkligen få i mig allt som min kropp, speciellt eftersom jag har en skyhög förbränning och kan äta hur mkt som helst utan att öka ett kilo i vikt. Nån som har nåt bra tips?

Livet i Sthlm rullar på. Förra helgen blev urusel då jag fick vinterkräksjukan på fredagen när jag precis skulle gå hem från jobbet för ledighet. Schii fick jag som fick ligge i soffan hela helgen och inte behålla något som helst som jag stoppade i mig. I veckan bjöds de på lite aw med karaoke. Igår blev de en myskväll med Sara, hembakad pizza, en flaska rött delat på två och en mindre lyckad utgång. Först va vi på ett stäle vid Odenplan och den kön va inte att leka med, vände på klackarna för att dra till Kåken. Vi blev bemötta av de extremt trevliga dörrvakterna att: endast folk på listan är välkomna och viktiga människor. (jag som kommit in lätt som en plätt de övriga 4 gånger jag varit där) Ja de är såå underbart kul att när man ska ut här och inte ens lyckas komma in. Så vi drog vidare till Sveavägen och till en trevlig bar/restaurang som heter Stor stad. Mkt trevligt ställe. Efter en drink och trevliga samtal va vi nöjda och åkte hemåt redan vid 1.30.
Idag träning, pasta lunch på trevligt Italienskt ställe vid Zinkensdamm, tjejkväll hos Elin.

Jag önskar mig mest av allt en egen lya..varför ska alla bo i Sthlm!? Kan inte alla i den här stan bli sambos för då skulle de finnas massa lyor till en tjej som mig och kanske utan att behöva slänga upp 2 miljoner.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback