Åre...I´m in love

Vilken helg jag har haft i Åre. Helt galet kul! Saknar snön, skidåkningen, de goda middagarna, afterskin, fischer shoten efter några åk i backen, Fjällgården, stämningen, bastubadandet. Åre kryllar dessutom av läckra killar.
Vi var ett glatt gäng på fyra pers som åkte, Martin, Dalle, Emma & jag. Det blev mycket fest, skidåkning och goda middagar. Jag längtar redan tillbaka. Kan rekommendera att ta en hel vecvka i Åre i stället för en weekend. Allt gick så fort, det va väldigt intensivt och en lång väg att resa...men så kul vi hade.
Det tog några timmar extra att åka hem då Jämtland drabbades av underkylt regn. Hade nästan gått snabbare att snöra på sig skridskorna och åka på dem längs vägen. Lyckligt och väl anlkände vi till Sthlm vid midnatt i söndags, lyckliga och helt fantastiskt nöjda med vistelsen i Åre.
Jag vill ha mer av vinterlandet i fjällen. Kanske borde boka in ytterligare en tripp! Sälen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback