Fullt ös i mitt liv.

Stress stress stress...mitt liv har snabba vändningar. Skrev idag på kontrakt för en ny bostad som jag ska hyra i andra hand till sommaren ev. längre. Kikade på lägenheten i förrgår, skrev kontrakt idag och flytt imon. Nu ska jag bosätta mig i en 2:a i Alvik. Nära och bra jobbet, endast två tunnelbane stationer ifrån.
På jobbet jobbar jag dessutom för två då min kollega är på semster...det funkar.
Imon kommer fina Gerda på besök och stannar veckan ut. Ska bli så skoj vi ska på Café Opera på tors, besöka Vampire Lounge, hänga med sköna människor och samtisigt ska jag försöka får ordning på mitt nya boende och städa ur den gamla lyan på Söder. Vilken tur att jag jobbar halvdag imon och ledig på tors.

Julen va mysig och spenderades i Järnforsen och Kosta. Innan nyår åkte jag till Sthlm för att passa på att umgås med vännerna och bara vara ledig. Nyår va mkt trevlig och firades i storstan.

Är kass på att blogg...men det är mkt i kring i mitt liv just nu! Snart ska jag få mer tid över och mer ro.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback