Hektisk vecka, nu lung och ro

Vilken hektisk vecka jag haft, men också ofantligt kul. Jag sammanfattar den:

Mån: Packa upp packa om, fix och jobb
Tis: Jobb, skrev kontrakt för lägenheten och packade ner lyan på söder halva natten
Ons: Jobb, flytt till Alvik, Gerda anlände på kvällen, biljard & fotografering i en bekantsstudio.
Tors: Städ av lyan på söder, lämnade nycklarna, storhandlade och spelning på Marie Laeveu
Fre: Jobb, fika, besök av tjejerna och tillsammans hade vi sedan en vinkväll med grabbarna
Lör: Sov nån annanstans, kom hem sent. Bjöd över grabbarna på middag, hyrde karaokerum och festade med vännerna.
Sön: Trött, bakis, shopping på IKEA. Fina Gerda begav sig mot Gbg. Kräksjuka.

Det har varit mycket nu därav ska jag ha en lugn vecka och inte göra många knop mer än på jobbet. Dock drabbades jag av kräksjukan igår kväll och har inte tagit mig ur sängen idag. Tror dock att de va matförgiftning för de va kort och intensivt som jag av riktigt dålig. Mår bättre nu men för säkerhets skull har jag lovat att hålla mig borta från jobbet även i morgon p.g.a. smittrisken.
Alla har varit sjuka till och från på jobbet nu och mer sådant vill vi inte ha. Så krasslig som jag varit denna vinter har jag nog aldrig varit. Nu dags att bygga upp immunförsvaret.

Nästa vecka drar jag till Åre...tjooohooo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback