Over and out; 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag slog rekord i att flytta. Sammanlagt hela 7 gånger. Sthlm-Borås-Järnforsen-Jönköping-Visby-Jönköping och till slut Sthlm igen. (nu ska jag stanna i Sthlm)

Har du några nyårslöften?
Leva mer hälsosamt och bli duktigare på att äta en stadig frukost på morgonen.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, flera av minna vänner.

Vilka länder besökte du?

Har inte hunnit med något resande. Satsar på mer resor 2011. Åre bokat om 2 veckor.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Dagen då fina Ing-Britt lämnade denna jord.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag fick anställning som produktionsledare på reklamavdelningen på min nuvarande arbetsplats. Samt att jag överträffade mig själv gällande höjder då jag hoppade i en 9m hög strumpa när jag gjorde säkerhets utbildningen för Destination Gotland

Största misstaget?
När jag vid jul skulle flyga hem och skulle checka in på Brommaflygplats, insåg då att min biljett var bokade till den 23 nov istället för den 23 dec när jag inte lyckades checka-in.

Bästa köpet?

Fina skor

Vad spenderade du mest pengar på?
Skor, goda middagar ute, festkvällar, kläder och bensin.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina fina vänner gör mig ständigt väldigt glad samt mina föräldrar som stöttar mig i vått och torrt.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Robyns nya plattor, September -Mikrofonkåt, Fantan Mojah - Stronger, Natteravn, Waka waka

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare och starkare

Vad önskar du att du gjort mer?
Haft ännu mer tid för mina vänner

Favoritprogram på TV
True Blood

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag provjobbade på H&M i Jönköping. Avnjöt en god meza middag med mina fina vänner från Jkpg, kikade på den fina 2:an som jag flyttade in i augusti som jag sedan en månad lämnade för Sthlm, avslutade kvällen med vin på Bishops Arms & Twin.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Stora tröjor, jeansshorts, stuprörsjeans, kilklackar,kängor, söta klänningar, oversize linne, kavaj.

Den bästa nya personen du träffade?
Jag har lärt känna otroligt många fina människor detta år. Genom tiden på Gotland, jobbet på båten, eventjobben, vänners vänner i Jkpg och i Sthlm, mina nya kollegor på One Motion, kollegorna på DNA skor & H&M. De är så underbara allihopa!


År 2010 har jag haft många framgånger både arbetsmässigt och på det personliga planet. Aldrig har jag varit så stark och säker på mig själv som nu. Vill man något tillräckligt mycket kan man nå dit, man får inget gratis utan för framgång måste man kämpa hårt.
Jag har fått bra nya erfarenheter av jobben på Elmia, Destination Gotland, H&M, DNA skor men framför allt på min nya arbetsplats och min utbildning på KY-Handel & affärsmannaskap i Borås. Jag går in i 2011 med en självsäkerhet och full med nya erfarenheter. 2011 ska jag etablera mig i Sthlm, hitta en lägenhet som är min där jag kan stadga till mitt liv och få mer lugn och ro i min tillvara. Nu blickar jag framåt 2011 kommer bli ett fantastiskt år.

//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback