Vecka 29 i bilder

Nu är jag åter i verkligheten efter tre veckor semester. Tänkta börja med att sammanfatta min senaste semester vecka (29)med lite bilder. Den sista semester veckan spenderades i Sthlm i goda vännerslag...en riktig njutar vecka. Precis vad jag önskade mig. Bilder säger mer än tusen ord...så varsegoda!


Jag började veckan med att baka bullar, köpa blommer & fixa i hemmet.


Tisdag: Mötte upp Becca & Jompa vid Mälarpaviljongen för lite mitt-på-dagen-rosé och fick sedan åka
med på en båttur till Fågelviken.


...vid Fågelviken badade vi.


...drack lite gott, lyssnade på musik och kollade den underbart vackra solnedgången.


Fina Becca & Jompa


På onsdagen träffade jag Jkpg-gänget. Vi åt på Thaibåten vid Skanstull...


...och drack super smarriga drinkar. Kvällen avslutades på Strand.


Det glada gänget på Thaibåten.


I fredags drack vid smaskiga drinkar på min balkong. Aw på TGIF, middag på Vapiano i Gamla stan. Mys.


I lördags va vi på blåbärs/kantarell-jakt på Ekerö. Picknickade vid Drottningholm och bara njöt...


...sen bjöd Sara på hemmagjord sushi på kvällen.


I söndags va Jkpg-Tina över på bullfika och grekisksallad.

Sen vart den härliga sista semesterveckan slut.
Uppateringar av v.27 och v.28 kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback