Inflyttad på Gröndalsvägen

I helgen har jag flyttat, firat plastsyrrans student, gjort jordgubbstårtor, träffat bröderna i Linköping, passat plastbrosans lilla son Karl-Alfred, varit på Bromma ÅVC, köpt ny säng, packat upp, packat ner, kört Småland från nordöst till nordväst och upp till Sthlm... Jag är helt slut. Nu nya tag, ny vecka. Idag ska jag packa upp mina kläder och få ordning i garderoberna. Imon fyller jag år, på onsdag är det Foo Fighters konsert, på fredag ska jhag ha midsommarfest. På fredag ska min lya va tip top...så gott det går. Full rullle...

Igår vid 21 gav jag upp med fixandet och lade mig i soffan och påt jordgubbar och kollade film. Mys.
Har fått i ordning lite i lyan iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback