Lever livet

Vilken dag!!! Jag är trött och bakis efter gårdagens bravader. Va ute på kundmiddag på Fjäderholmarna. Åt gott, drack drinkar och rosé på en fin restaurang vid vattnet. Såååå mysigt!
Några flaskor vin senare och mätta och belåtna tog vi färjan till stan och fortsatte vinpimplandet på Riche. Vid 3.30 släppte taxin av mig hemma och sen upp vid 7 för att jobba.
Har nu varit och käkat lunch med en kollega och leverantör på "Lasse i parken", vilket mysigt ställe det är. Ligger vid Hornstull ut mot Långholmen. På kvällarna har de trubadurföreställningar, måste verkligen gå dit en kväll i sommar. Laddar nu för semester...imorgon är sista jobbdagen. På lördag bär det av mot Bodrum och stannar där en vecka, sen hem och packa om väskan 1 dag för att sedan segla över till Gotland. Vilket underbart liv jag lever. *lycka*

Njut av sommaren mina fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback