Festlig helg

Jag är helt slut. Haft full rulle hela helgen. Pappa och hans sambo va på besök vi åt gott, umgicks och va ute i det fina vårvädret. Maria ställde till med födelesdagsfest hemma i lördags med middag & Kinect spel. En riktigt tjejfest. Jag drog vidare mot stan för att se om jag kunde finna Jossan och gänget, men fastnade på en spelning på ett söderhak och blev kvar tills det stängde vid 01. Sen in i taxi och vidare på fest i en bekants musik affär vid odenplan. Alkoholen flödade och när jag satte mig hem i taxin vid 05.00 va jag inte i mitt bästa jag. Tacka min vän som tog hand om mig och bjöd mig på resorb och stoppade om mig när jag kom hem.

I morse va jag och Maria helt utslagna och strax efter 7 stormades lägenheten av tre karlar som nu håller på att byta fönster. Vi va verkliogen i vårt bästa tillstådn i morse när de invanderade lyan...not.

Nu ska jag ta på mig arbetshandskarna och dra ut till lagret för att jobba lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback