Me, myself and my life

Springer från möte till möte. Lever för jobbet. Hej kompis det går bra nu. Lever med livet. Livet är fantastiskt.
Idag skiner solen över Sthlm.
Har spanat in en jätte fin lya...jag önskar den kan bli min. Nyproduktion i Gröndal, 2a på 46 m2. Priset kan ju dock sätta käpp i hjulet, men det skadar inte att kika och haka på och buda på den. Never know.
En egen lya är faktiskt det jag saknar och så mina vänner hemma i Jönnet såklart. Det lutar dock åt att jag kommer att stanna i Sthlm ett bra tag fram över. Det är ett beslut jag fattat och imon ska jag gå igenom mitt anställningsavtal. Så får se vad som händer...jag håller tummarna för fast anställning nu.
Trygghet i mitt liv är vad jag behöver just nu!



Pics from the morning. I min hemmastickade halsduk och nya skinnjackan. Skidorna står laddade för sluthelgen i Sälen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback